"polare"

Nyss försökte matte få ut mig på promenad.
Hon fick mig att gå till dammen, sen orkade jag inte längre.
Det var ju för tusan både kallt och mörkt ute.
Brrr...

Vid dammen mötte vi en liten person.
Han var lite högre än mig och bestod mest av mössa, vantar och stövlar.
Han kallade mig för "vovve".

Allvarligt talat?!

Ser jag ut som en dreglande, halvkorkad varelse som tvättar sig själv (med hjälp av...sig själv) på onämnbara ställen?
Shit alltså, dagens ungdom, så korkad.
Inte direkt tryggt för matte och husse, det är väl de där små pyrena som ska ta hand om dem när de blir gamla.
Ujuj.

Nu ska jag vänta tills matte har fastnat i soffan med en kopp te, sen ska jag gå på lådan så hon måste upp & byta den, då får jag upp henne ur vinterdvalan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0