trööött

I lördags hade matte och husse julfest.
Det mängder av fötter att lukta på.
De klappade massor på mig (människorna, inte fötterna) och gav mig popcorn.
Det var bra.
Fast det var hemskt va de stannade kvar sent.
Matte & husse tyckte att det var så trevligt så trevligt men jag ville minsann gå och lägga mig så det gjorde jag.
Jag fick vara ifred också!
Fast sen var det nån som gjorde mera popcorn så då fick jag gå upp igen och äta lite till.
Sen var jag jättetörstig!
Dagen efter var jag också jättetörstig.
Matte fick fylla på min skål flera gånger.
Det var skönt på söndagen för du jobbade matte och husse sov så jag kunde ligga i sängen och sova nästan hela dagen. När husse gick upp så låg jag kvar lite till för att få sträcka ut mig lite extra.
I går var det måndag, då jobbade matte & husse.
Jag rörde mig knappt ens från soffan på hela dagen, sen på kvällen låg jag och matte under en filt och tittade på TV. Det var jättekallt i lägenheten, så det var tur att vi hade filten.
Idag börjar det bli trist att vila.
Jag kanske ska kolla lite närmare på det där trädet de har släpat in och satt ljus i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0