Expedition - vidga vyerna!

Ni vet rummet som jag inte får gå in i?
Det röda rummet som matte hela tiden säger att hon ska göra iordning så att jag kan vara där?
Det rummet som alltid är stängt på dagarna?

Det rummet glömde husse att stänga häromdagen!

Så jag kunde vara där hela dagen!
Inte för att det fanns så himla mycket nytt där, mest husses dator och en väldig massa mattor.
Men jag var där, jag förstörde inget (kollade lite bara och läste ingenting) och jag stängde inte in mig(!)
Matte var rädd för att jag skulle göra det sa hon.
Hon sa att jag inte vet om en dörr går inåt eller utåt när jag försöker öppna den.

Förtal!

Bara för att jag har råkat göra det några andra gånger betyder inte det att jag kanske gör det igen.
Eller hur?
Fortsätter trakasserierna ska jag ringa GRIS (grisars rätt i storstaden).
Jag vet vart matte förvarar sin telefon (brukar ju smaka på den som ni vet...).

Nu ska jag frysa ut husse i soffan, så han får veta att man inte säger vad som helst till en liten harmlös gris.
Att det var matte som kom med anklagelserna spelar ingen roll, hon är inte hemma just nu så husse får allt ta smällen.

Fnys!/R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0