kniv?

Nu har matte & husse fixat två nya möbler som jag har fått bekanta mig med.
Matte säger att nu när det snart är färdigt i det där rummet så att jag kan få vara där på dagarna.
Hoppas det, jag skulle behöva lite space faktiskt.

Igår fick jag duscha. Fy fasen!
Jag fattade vad som var i görningen så jag ställde mig på säkert avstånd från matte under matbordet. Fast sen tänkte jag att det nog var bäst att göra som de sa så när husse ropade gick jag inoch ställde mig i den där gröna buren de ställer fram när det är dags.
Jag fattar inte riktigt varför de måste ställa fram det där gallret. Det är som att de tror att jag skulle smita om jag fick chansen.
Kanske det kanske, men det är taskigt att de inte litar på mig...

Efter att jag hade duschat så var det dags att sova och då drömde jag högst eventuellt kanske en liiiiten mardröm om den där förbaskade duschen.
I vilket fall som helst tänkte jag att det var bäst att kolla om matte också hade drömt en mardröm så jag gick dit.
Det hade hon inte.
Fast sen när jag väl var där tänkte jag att det var ju bäst att krypa ner, det kändes långt och jobbigt att gå tillbaka till soffan.
Dessutom är det rätt mysigt att sova sked med mattes fötter.
Husse säger att jag inte sover sked, han säger att jag sover som en hel besticklåda.
Otrevligt tycker jag.
Gaffel kan han vara själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0