puss

För första gången har jag inte fått skäll fast jag har stökat lite hemma.
Ibland när jag stökar får jag massor av skäll och ibland får jag lite mindre.
Ibland får jag bara en tillsägelse.

Igår fick jag en puss.

Matte och husse städade lite och ställde tillbaka alla möbler efter målandet.
Jag fick gå på lådan mitt i rummet för den stod inte där den brukade.
Då fick jag också puss.
Det är märkligt att få beröm för att man kissar tycker jag men de är lite knäppa de där människorna.
Bara för att jag inte kissade på golvet.
Så ofta kissar jag faktiskt inte på golvet.
Inte så ofta att jag ska få beröm för att jag kissar i lådan kan man ju tycka åtminstone.

Hursomhelst så hade jag hälsat lite på den där tråkböpen till gris som har fastnat på våran vägg.
Jag hälsade och hälsade men han sa inget.
Då pussade jag lite på honom.

När matte kom hem och såg att jag hade pussat (det blev ett märke på väggen nämligen) skrattade hon och pussade på mig.
Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0