Frosty the snowman...

Igår var jag ute på promenad.
Matte tvingade mig!
Jag skulle få fudge sa hon och prasslade med en påse.
Så jag gick ut till ytterdörren vid sopnedkasten.
Sen vände jag, för det var så in i hoppsan superduperkallt om lilla rumpan!
Fast matte var envisare (hon brukar vara det, det irriterar mig), så jag fick snällt gå utanför dörren innan jag fick min fudgekola.
Sen tvingade hon mig att gå förbi bassängen, ut genom grindarna, till skit-stället vid ån och sen fick jag tokspringa hem för att inte frysa ihjäl.
Som tur var fick jag lite fudge när vi kom in igen.

Hon sa att jag var tvungen att gå lite för att jag är så tjock.
"Din lilla tjockis" ropade hon.
Mobbing.
Jag ska ringa GRIS och berätta hur hemskt det är.

Sen ska jag nog ringa Viktväktarna för jag misstänkter att matte har rätt.
Jag har nog fått lite kraftigare benstomme under vintern...

Efter att jag och matte kom in från den hemska promenaden började det snöa!
Sicken tur att vi ändå gick ut så tidigt.
Jag gillar INTE snö.
Ikväll hörde jag ryktas om städning så jag har sparat mig och inte varit på toaletten på hela dagen.
När jag går på lådan slutar de nämligen damsuga.
Smart R!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0