märkligt resmål

I fredags var mattes brorsa här.
Han var nog ganska trött för han låg på soffan och sov flera gånger under kvällen.
Matte sa att det var för att han hade fått köra en kille till Akuten på natten.

Undrar vart Akuten ligger.
Det kanske är i Bohuslän nånstans.
Jag tror att båda mattes bröder är på det där Sparreviken i sommar och det ligger i Bohuslän säger husse.
Då kanske Aktuen också ligger där.

Undrar varför han var tvungen att åka dit på natten?
Jag tycker att det är bättre att besöka ställen mitt på dagen.
Då ser man bättre!

Det verkade också som om den här killen hade slagit sig i huvudet.
Då är det väl lite dumt att åka bort, eller hur?
Det är ju bättre att göra besök när man är frisk?

Jag och mattes brorsa sov iallafall lite i soffan.
Sen grillade matte en kyckling på grillen och det rök så mycket att husse sa att vi skulle bli vräkta.
Då får ni bo i bilen sa mattes brorsa.
Kan du va själv sa jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0