turkväll

Igår jobbade matte och husse jättelänge.
Jag straffade dem lite efteråt med att vara sur och grinig.
Jag tänkte att de kanske skulle fatta grejjen och så men det slog lite bakut på mig själv så att säga.
Matte tog fram vattensprutan och jag fick skäll.

Skit också.

Idag ska jag kanske försöka vara lite snällare så kanske hon fortsätter gosa på mig när jag ligger i soffan.
Så här i backspegeln kan jag ju tänka mig att jag eventuellt inte hade tyckt det var så roligt att gosa på mig igår heller för jag var inte speciellt trevlig.

Men det var inte jag som började!

Husse började!
Han sa att det var dags att klippa klövarna.

Fast sen hittade inte matte mina roliga piller jag får när de ska klippa klövar.
De var nog slut sa hon.
Eller så har jag gömt dem.
Det får ni aldrig veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0