Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk

Jag gillar när folk säger knasiga saker.
Det är nästan lika roligt som när folk trillar på rumpan i det där amerikanska TV-programmet jag och matte brukar titta på.
Då kan man garva åt hur dumma de är och glömma sina egna tillkortakommande (som om jag skulle ha några) för en stund.

Här är några favoriter:

På en skala från 1-10 är det mer förvirrande här än i Europa.
Nigel Mansell om att köra Indycar.
(jag har bara fyra klövar så jag kan inte räkna så längt men det där verkade knasigt)

Det är närmare till 2-1 än till 1-2, men båda möjligheterna finns!
Bo Hansson, mannen, myten, menisken

(eftersom jag har fyra klövar inser jag att det där är riktigt, båda två!)

Serven hade en hastighet på 205 km/tim, som en moped ungefär... 
Thommy Engstrand under Davis Cup finalen 
(kanske när matte kör...)

Sprid ihop er grabbar! 
Bosse Rundkvist, Lekstorps IF 
(det kan jag! jag är jättebra på att sprida ihop saker)

Lugn grabbar, ni är inte ett dugg bättre än vad de är
Zetterlund är en mycket skicklig psykolog...
(en kille helt i min smak)

Den tog i magen... långt ner i magen... det gör väldigt ont när bollen tar så långt ner i magen...
Bo Hansson...
(den här förstod inte jag)

I helgen får vi besök.
Det ska bli intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0