badkar?

Min husse tror inte jag kan göra såhär.
Han säger att jag skulle behöva ett badkar för att göra om den manövern.
Lite tyket tycker jag.
Jag kan inte hjälpa att mina stora muskler förhindrar mig att vända mig på en femöring.
Jag har bland annat en väldigt stor hakmuskel.

Igår städade matte.
Jag fick inte hjälpa till.
Hon sa att det skulle gå fortare utan mig.
Jag längtade mest efter husse.

Han hade nog inte tid att längta så mycket efter mig.
Han var och köpte en ny leksak.

Martin sa att leksaken gick att köra jättefort med på motorvägen.
Jag har inte fått kolla på den.
Men ikväll ska matte meka i garaget.
Då ska jag gå ner och kolla om den är fin eller bara väsnig.
Jag tror på väsnig.

Kommentarer
Postat av: åsa

sikken katt. haha så roligt. :)

2008-04-17 @ 16:21:56
URL: http://pantouffe.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0