Fippe

I lördags var min gamla granne Filip med i tidningen. Göteborgsposten!
Jag hittade inte tidningen på nätet tyvärr, men ni som har GP kan knappats ha missat honom.
Man missar inte Filip, han är nämligen en karl med pondus.

Vi har aldrig träffats rent fysiskt jag och Filip, men våra mattar har babblat en del i telefonen.
Det får räcka så tycker jag, för Filip är så himla mycket större och starkare än jag så mitt enda hopp mot honom hade varit att jag är så rackarns snabb och vältränad att jag kan springa ifrån honom om det skulle bli bråk.

Nu skrattar min matte åt mig när jag säger att jag är vältränad.
Bäst att jag går och skäller lite på henne!

När jag har skällt klart ska jag berätta om min helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0