V.A.B.M.O.H.

Vård av både matte och husse...

Matte mår lite bättre nu.
Hon åkte taxi  till en snäll doktor och den snälla doktorn gav matte piller att äta på så hon skulle kunna andas bättre.
Så nu kan matte andas lite.
Det är bra med luft tycker jag.

Tyvärr blev husse sjuk också.
Han trodde att han kanske skulle klara sig men tji fick han.

Så igår och idag har de mest suttit i soffan hos mig och sett på film.
I går kväll avslutade vi med en skräckis.
Det var lite läskigt.

Matte och husse skulle gått på fotboll idag och sett IFKs första hemmamatch sen SM-guldet.
De fick lyssna på ljudet via altandörren istället...
Det var de inte så nöjda med.

Matte gick faktiskt till affären som ligger ett kvarter bort förut idag.
Hon gick så sakta att jag trodde hon aldrig skulle komma tillbaka.
Som tur var hade hon köpt lite mat till mig också när hon väl kom hem igen.
Min vanliga mat är som sagt slut och det har inte blivit nån tur till Kungälv riktigt ännu...

Hoppas att matte och husse ska vara sjuka en liten stund till.
Det är ganska mysigt att ha dem hemma!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Är lite avis, att husse och matte har någon som tar hand om dem när de är sjuka... en annan får ligga här själv i soffan och tycka synd om sig själv :-(

2008-04-07 @ 09:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0