så går det...

Matte och husse har varit i Barcelona utan att ta med mig :(
De trodde inte jag skulle gilla flygresan sa de.
Jag tror att de hade rätt faktiskt.

Fast jag hade nog gillat hemresan.
De fick visserligen inte med sig väskorna hem, de hamnade nånannastans i europa tack vare en förvirrad spanjorska på flygplatsen i Barcelona.
Men den förvirrade spanjorskan lyckades också med konststycket att boka in dem på förstaklassplatser fast de egentligen inte skulle ha det. Bra benutrymme och gratis mat och efterrätt hade jag också stått ut med.

De hade hyrt in en väldigt snål butler åt mig under tiden de var borta.
Han hade snappat att det var diet på gång så han gav mig väldigt lite att äta.
Tråkmåns.
Jag tog ett kax av hans häl som straff.

När matte och husse kom hem fortsatte snålheten.
Inte nog med att jag fick lite mat.
De gav mig vitkål och palsternack-rester.
Allvarligt talat!
Att de äter sånna där rötter får stå för dem, men jag tänker inte äta det.
Jag tror att min uppvisning visade dem att det inte är nån idé att ge mig det igen...


Kommentarer
Postat av: Karin

Vet du vad, jag tror också att de har förstått det oacceptabla i sitt beteende... Och vi är helt överrens om att palsternacksskal är inte gott!

2008-08-12 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0