Utmanad

Fredagsflirt-Jojo utmande matte via sin blogg.en blogg, eftersom hon inte har nån blogg svarar jag istället!


Reglerna består av att först Beskriva reglerna (vilket jag gör nu) och sedan Svara på alla frågor. Därefter Välja ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din samt låta personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

5 saker som finns på din "Att göra"-lista idag?

- Gå på min motionsrunda
- Sova
- Äta
- Gratulera husse på födelsedagen
- Heja på Blåvitt när de klår Malmö

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Jag är åtta år, så inte så mycket...
Men för åtta år sen höll jag på att förbereda mig på att flytta från Halland till matte och husse.

Ställen jag bott på?

I kronologisk ordning

- Kvarnforsen, Halland
- Gibraltargatan, Göteborg
- Norra ågatan, Göteborg

5 saker du skulle göra om du blev biljonär?

- Köpa ett hus på landet
- Betala matte och husses lån
- Skaffa en nice buss att åka runt i istället för bilen
- Köpa mat

Personer du vill veta mer om?

De flesta.

Jag utmanar:
- Emma
- Emily
-Pontus Wernbloom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0