sklå!

Nyss fikc jag några öl av matte.
Hon är snäll min matte.
Världens snällaste.
Hon är nog min bätsa vän!
Jag sa det till henne i alla fall.
Att hon är min bästa vän.

Sa jag att jag fick några öl föresten.
Kanske var det gammelhusses öl.

Då är han min bästa vän.
Bäst att gå ut i arbetsrummet och tala om för honom att han är min bästa vän ochså.
Som ger mig öl.

Fy, vad jag gillar öl.
Och gammelhusse.
Han är min bästa vänn.
Faktikst.

MIna ben är sådär luriga nu.
Alla fyra funkar fina fisken, men mestadels ett i taget.

Så jag har lagt mig på soffan en liten stund.
Vilar lite bara en liten stund.
Matte är också här.
Hon är min bästa vän, matte.
Jag jillar verkigen henne.

Gammelhusse är också himmla snäll som bjuder på öl.
Jag gillar gammelhusse.
Han är min bästa vän.

Nu ska jag sova en liten stund för det blev lite trött i mitt huvud.
Och snurrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0