latoxe?

Imorse gick matte upp och gav mig en ytterst snål och liten portion frukost.
Sen gick hon ut och motionerade.
Lagom tills hon gick ut upptäckte jag att husse låg kvar i sängen och gottade sig.
Jag gjorde mitt allra bästa för att väcka honom och se till att han inte missade motionen, men han verkade mest bli arg och vresig (se där, det är inte bara jag som är vresig).

Till slut fick jag ge upp och gå och lägga mig.
Då kom matte hem.
Aldrig får man vila.

Matte började sträcka på sig sådär konstigt som hon gör ibland när hon har motionerat.
Det braiga med det är att då kommer hon ner på golvet och hennes ansikte smakar gott av salt så jag hjälpte henne lite att sträcka på sig.
Hon kokade pasta också.
Fast när klockan ringde kom hon inte ut ur badrummet så jag fick gå och säga till att maten var klar.
Hon blev jätteglad och sa tack Rufus.

Vassego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0