julgransplundring

När gammelhusse fyller år brukar det vara julgransplundring i Ed.

I år stannade vi kvar hemma och det var tråkigt tycker jag.
Matte är jätteförkyld och snuvar och nyser och har sig.
Hon både låter och ser jätterolig ut.
Fast det är nog inte så skoj för henne.

Jag fick fira julgransplundring själv iallafall. 
Det var en liten tröst!
Eller en ganska stor egentligen.

image118

Vårat fina pepparkakshus som några snälla vänner byggde på julfesten.

image119

Husse är snäll.
Jag är otålig.

image120

Först åt jag upp popcornen.

image121


Sen gav jag mig på själva huset.


image122

Tillslut var det inte så mycket kvar.

Men gott var det!


Kommentarer
Postat av: Malin Z

Näe Rufus, fick inte husse och matte smaka något alls?? Lite taskigt tycker nog jag. Kram

2008-01-12 @ 23:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0