alla är vi kändisar

The man formerly known as Johannes - numera Fredagsflirt-Jojo (som jag ska passa i helgen), han var med i radio nyss han!
Han tävlade i Fredagsflirten i Christer i P3 om att få dejta en brud.

Fränt!

Strax därefter hittade matte detta på aftonbladet.se:



Texten under bilden är:
"Myspys
Minigrisen Rufus och husse myser ihop i soffan.
- Jag och min sambo har en minigris som heter Rufus.
Rufus älskar popcorn, gillar att bli kliad med en grillgaffel, hatar vatten och avskyr att åka bil berättar matte för Aftonbladet."

Fränt!

Att jag morrade åt husse och inte var så värst myspysigt humör när bilden togs glömde visst matte att berätta...
Men jag är ju helmysig annars, så det jämnar väl ut sig :-)

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Nu har hela familjen Zetterberg sett dig på www.aftonbladet.se och även de äldre herr och fru Karlsson :-)

2008-06-28 @ 00:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0