fiskmat?

Igår såg jag och matte på film på datorn.
Husse satt som vanligt med näsan i sina Java-böcker.

Jag hade först tjatat en himla massa på husse att vi skulle gå ut, men han sa "jag ska bara" en massa gånger, så jag frågade matte istället.
Vi tog en snabb promenad runt skolgården (som någon för övrigt håller på och bygger om med hjälp av en stor slägga, märkligt) och hem igen.
Det blåste...

Sen såg vi på film.

Jag saknar solen och värmen och hoppas att den återvänder snart!

Då ska jag sola på altanen.



I helgen ska matte låta husse riskera armar och ben i ett hajmatningsdyk.
Jag kände mig inte bekväm med hajarna (och alla andra läskiga stora katter de har därborta i Kolmården) så jag ska vara hemma och passa Johannes istället.
Det blir nog bra.

Mattes brorsa ska jag också passa, men han klarade sin MC-uppkörning igår så honom lär jag väl bara se hjulspåren efter...

Grattis ändå till lillbrorsan, bra jobbat tycker jag.
Mycket snabbare fixat än matte...

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Hälsa Matte och Husse att de är välkomna att stanna till i Linköping om de hinner. Det är bara att slå en pling!! Kram

2008-06-25 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0