trött...

Malin - vi dansade inte.
Jag hade fullt upp att hålla alla hundarna sysselsatta, och de andra hade fullt upp med sånt här:




Igår och i förrgår vilade jag.
I förrgår var det soligt, men så vanisnnigt blåsigt att jag vägrade gå ut.
Matte tjatade en del, sen gav hon med sig.
Då fick jag sola inne, på min bäddsäck.



Igår var det regnigt.
Jätteregnigt!

Först regnade det massor.
Då sov matte som tur var.
Sen regnade det lite.
Då skulle vi på promenad...
Jag protesterade i högan sky hela vägen till ån.
Matte sa att jag lät som en fiskmås.
Jag kissade jättefort, sen gick jag hem snabbt.
Matte sa att jag var mesig, men det var faktiskt kallt och jag hade ju redan blivit så nedkyld av midsommarens begivenheter så jag tyckte att jag förtjänade lite sofftid.

Husse satt med näsan i sina böcker hela dagen och matte och jag parkerade oss i soffan.
På kvällen såg vi på film (inte skräckis) och då blixtrade det och mullrade och regnade det så mycket att vi nästan trodde att det skulle komma in vatten.
Som tur var kom det inte in nåt vatten.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hej slögris!

Jag har haft lite byta av telefoner hitan och ditan men nu har jag min gamla som fungerar! Jag sover gärna med dig på fredag men förvänta dig inget mer än sova!

Vill gärna att vi ska kunna vara vänner även efter helgen.

2008-06-24 @ 22:25:58
URL: http://johannesgbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0