ett fasligt mekande

Nu har det varit såndär klämdag och ledigt igen.
Matte jobbade, men husse var ledig och tog hand om mig.
Fast jag tyckte mest att jag fick ta hand om honom.

Han skulle plugga sa han, men jag tyckte mest att han gjorde en massa annat.
På Valborg var de ute och körde MC, sen var de visst på nån fest som jag inte fick följa med på...

På första maj hade jag tänkt att gå ut och demonstrera lite.
Ni kanske minns att jag är lite engagerad i GRIS.
Grisars Rätt i Staden.

Men det regnade på första maj så det kändes viktigare att kolla så att matte och husse skötte sina sysslor ordentligt här hemma istället.
Det blev lite sysslat iallafall.
De var och handlade, mekade med husses hoj, och grejjade lite hemma innan det var dags för soffan.
I går jobbade matte lite, sen hjälpte hon husse att meka med hojen.
Idag har de inte varit hemma alls.
De har varit i Falkenberg och kollat på MC-körning. Sen kom de hem och mekade med husses hoj.

Är det nån mer än jag som ser ett mönster...?

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Mönstret? Du menar hobbyn, eller? Har du någon annan hobby än att inte göra något alls... ;-)
Kram

2008-05-04 @ 00:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0