Grattis!

Dagens grattislista:

1.
Lillkillen blev igår storkillen och fyllde ett år!
Jösses vad tiden går :)
Snart springar han ikapp mig när jag tar hans kex. Bäst att börja träna.
Jag har iallafall tänkt ut en bra present till honom som han ska få när husse och matte slutar flänga runt och har tid att umgås lite med lill storkillen och hans föräldrar.


2.
Husses yngstaste lillasyster blev också stor och fyllde tvåsiffrigt igår.
Inte illa pinkat av en liten brud som knappt kunde prata och mest satt och tindrade framför kameror när jag kom in i bilden!
Hon fick fira sin födelsedag alena med sin morsa igår.
Säkert himla mysigt men lite snopet eftersom syrran och brorsan inte tog sig hem på grund av att en klaffbro hade fastat (Stockholmare...). Undrar hur de barnen gjorde som inte har en pappa på andra sidan vattnet som kunde hämta dem? Simmade?


3. Matte. Ni som lusläser dagens Metro förstår varför :)


Kommentarer
Postat av: Johannes

Och vi som inte kan lusläsa Metro då?

Och jag kan nog kanske passa dig de ndär helgen, besked på måndag!

2008-05-30 @ 18:51:25
URL: http://johannesgbg.blogspot.com
Postat av: Malin Z

Instämmer!! Vi som inte kan läsa er Metro??? Nyfiken!!!

2008-05-31 @ 01:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0