nöjd

Gårdagen var faktiskt en bra dag.
Trots dammsugning och dusch.
Helrenovering kan man säga.

Husse & matte hade tröttnat på att jag "hårade ner" så vansinnigt som de sa.
Jag tycker att de är lite gnälliga faktiskt.

Hursomhelst så duschade jag länge, i varmvatten (inte som den där gången när matte undrade varför jag förde sånt väsen och det visade sig att det visst var slut på det varma vattnet...).

Matte hjälpte mig att borsta ryggen.
Jädrar va hon borstade...

Flera gånger med olika tvål borstade hon.
Så nu ser jag ut ungefär som om jag har åkt torktumlare.

Efter duschen (som faktiskt inte var så illa) såg vi på skräckis.
Det var en spansk skräckis som var sådär.
Mycket jobbig fiolmusik.
Jag är inte så förtjust i fiolmusik.

Jag fick iallafall pastarullar att knapra på och mycket gos och nytvättade bädd-filtar.
Heja matte & husse!

Kommentarer
Postat av: Anton

Bra att du börjar vänja dig vid duschen. Det händer alla någon gång i medelåldern.. Om du skulle tycka att det är jobbigt när matte ska till att tvätta av håret från dig så tror jag att husse har en bra hårtrimmer som du kan få låna. =)

2008-05-21 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0