duktig gris!

Jag hjälpte matte att studera förut!
Jag läste till och med lite i boken när hon gick ifrån arabrummen en stund.

Tänkte att jag skulle berätta för henne hur den smakade vad den handlade om när hon kom tillbaka.
Hon gruffade nåt om att det var en lånebok och pussade på mig.

Undrar om hon hade pussat lika mycket om jag hade hunnit smaka läsa lite mer?

Hon läser iallafall ibland nu, jag tror att min matte försöker gå om min husse i antal högskolepoäng.
Fast jag råkar veta att matte läser på kvartsfart och att hon ligger motsvarande två år efter husse i antal högskolepoäng.
Det betyder att hon måste läsa i åtta år för att komma ikapp.

Lycka till med att ha det tålamodet säger jag...

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Tror att Ida skulle bli glad om du kom och hjälpte henne med läxorna... dock inte jag...

2008-11-15 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0