F-ing Å-ål

Matte försökte äta på fredagskvällen.
Det gick sådär.
Tanden var öm och det gjorde ont så det kom saltvatten ur mattes ögon.
Sen skällde hon massa på mig helt i onödan fast jag inte hade ätit några vantar.


Orättvist!


Husse var i alla fall snäll och när vi väl blev av med matte på lördagsmorgonen hade vi killhelg med Xbox och lugn och ro.


Matte var först i Steneby och knasade sig i skogen.

Bland annat skulle de svinga sig i en lian.

Alla andra klarade det finfint men matte fick prova tre gånger innan hon fixade det.

Man kan ju nästan se på stilen att det ska gå åt fanders...



Sen var de på ett uteställe i Åmål.

Eftersom jag ibland recenserar saker här så bad jag matte om en liten åsikt.


Här kommer en sammanfattning om att gå ut i Åmål:


  • Alla andra gäster var 14 eller 15 år. Andra lagar kanske gäller i Åmål?
  • Svart är det nya blont och alla brudar har likadana, pyttesmå kläder på sig. Bälte eller kjol? - det är frågan.
  • Den enda personen som kändes igen var vakten, han hade inte ändrat sig alls på 10 år. Tragiskt.
  • Den som kallade sig för kvällens DJ hade sämre musiköra än Ingvar Oldsberg och taktkänsla som Carl Bildt. Om det ändå ska vara ett par sekunders tystnad mellan låtarna kanske man ska låta ett blandband gå istället?
  • De häller med största sannolikhet vatten i spriten för matte mådde alldeles för bra igår.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Det kan man faktiskt se...

Och ang utställen så tycker jag din matte kan hålla sig till sina stekar-ställen om inte uteställena i Åmål duger! =D

2008-11-24 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0