glöm inte tandborsten

Matte var hos tandläkaren idag efter jobbet.
Hennes tandläkare skulle fylla i en lagning och det skulle inte kosta något.

Det blev bedövning * 3, borrning och 700kr.
Efter det tappade matte sin mobiltelefon i toaletten.
Den funkar men inte med alla funktioner.

Efter toaletten fick hon gå till ICA under fredagsrusningen två gånger (eftersom kassören tog fel betalt första gången) och där var det bara många många gnälliga småbarn.

Just nu är inte min matte jätteglad.

Jag tror att hon skulle må bättre om hon åt lite.
Men eftersom hon är bedövad från nyckelbenet till örat på högersidan är det tydligen ingen bra idé att tugga på saker eftersom man då högst sannolikt tuggar på sin egen kind också.

Förhoppningsvis kan hon äta innan hon ska till Åmål imorgon.
Jag fattar fortfarande inte vad hon ska dit och göra men jag och husse ska iallafall ha killhelg och spela Xbox.
Gammelhusse och gammlematte kommer nog hit också en sväng. Det blir skojsigt!

Nu tar jag rast.
Efter rasten blir det kanske mat om matte är på lite bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Oj inte kul med tandläkaren.... lider

Hmmm, tålde inte mobilen ett litet dopp i toaletten? Idas mobil hängde med på en tur i tvättmaskinen för någon månad sedan... och efter att ha legat isärplockad i några dygn för torkning så fungerar den nu :-)

Kram

2008-11-22 @ 00:04:31
Postat av: Karin

Du får lova att vara snäll mot din matte när livet jävlas med henne!



Kram

2008-11-22 @ 06:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0