"mitt i natten" fortsättning.

Jag har gjort en ny kontroll av vad som anses vara mitt i natten.

Eftersom matte jobbar på labb är hon noga med det här med repeterbarhet när man gör experiment.

Det betyder typ att det ska gå att göra experimentet igen med samma resultat.


Så jag testade under sovperioden mellan tisdagen och onsdagen med följande testprotokoll:


03:15 - testade om det var nån som var vaken. Svagt resultat.

04:05 - testade om det var nån som var vaken. Svagt resultat.

04:45 - testade om det var nån som var vaken. Matte röt. Någon form av resultat.

05:15 - testade om det var nån som var vaken. Matte kom ut i köket.


Äntligen ett genombrott tänkte jag.

Men hon både såg ut och lät som ett spöke när hon talade om för mig att det var (gissa vad?) mitt i natten på min ära.

Svagt resultat med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0