nya tag i projektet!

Jag har plötsligt fått oväntad hjälp i mitt sökande efter gåtan bakom "mitt i natten".

I alla fall gav Mr. W (inte fantomen) mig en otroligt bra idé till hur man får matte (och kanske husse, men det är svårare med honom) att vakna vid varje testtillfälle (för att öka repeterbarheten).

Man använder en mobiltelefon!

Det funkade 02:47 inatt åtminstone!

Det här tipset ser jag som oerhört värdefullt och tackar å det allra ödmjukaste.

Matte blev lite förvånad men inte alls arg eller sur.
Det är ju ännu bättre, för då kanske hon inte blir arg eller sur på mig heller om jag använder mobiltelefon vid valda tillfällen nästa natt.

Något säger mig dock att jag kanske inte är lika lätt förlåten som Mr. W.

Tusen tack för uppslaget i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0