ombytta roller

Nu är de hemma.
De har haft det bra, kom hem i tid och hade med sig alla väskor (fast alla var inte hela även om innehållet var det).

Under tiden de var borta gästbloggade jag lite på Fredagsflirten-Jojos blogg!

Nu ska jag hjälpa matte och husse att komma i form igen efter resan.
De kom hem och var lite snörvliga, mätta (mycket friterad squash) och sega efter mycket sittande i bilar, flygplan och lägenheter.
Så värst varmt var det inte, men bättre än regnskogen här hemma...

Jag tar min nya roll som träningsledare på störstaste allvar och vaknade således i god tid i söndags för morgon BRAK.
Inte visste jag att klockan var vinter nu.
Husse muttrade mest och matte övade armstyrkan genom att kasta en kudde på mig.
Taskigt.

Då var Fredagsflirten-Jojo bättre som åtminstone förevisade plaskdammen.
Det var skojsigt när han var här.

Jag ska försöka skrämma ut husse och matte till plaskdammen idag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0