idag igen!

Idag gick matte upp direkt när klockan ringde.
Jag trodde att det var för att hon skulle få köra sin nya leksak till jobbet.

Hon gav mig frukost (god pastasallad med superäckliga ärtebockar i) och gick sedan och la sig direkt!
Snacka om att inte lära av sina misstag.

Jag var ju inte dirket nöjd med frukosten (så lite och så äckliga ärtebockar) så jag väckte henne helt enkelt igen.

Hon blev ganska tacksam och pussade på mig och sa att det var bra att jag såg till att de inte försov sig och att jag var deras egen lilla väckarklocka.

Men jag ville ju faktiskt bara ha frukost.

Kommentarer
Postat av: Anton

Hej lilla vän!

Du är allt en förträfflig väckarklocka. Nu kommer jag snart hem och passar dig när husse och matte är borta. Då ska vi ha boot camp. Jag behöver träna och det behöver du också. Så nu är det alltså snart slut på sötebrödsdagarna.

Slut! Frågor? Försent! Försvinn!

2008-10-09 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0