manliga saker

Jag och husse städade i onsdags när matte var hos danskarna.

Dammsugningen skötte jag.
Och moppningen.
Och skurandet av toaletten.

Husse stod i hallen och var orolig.
Han gnölade en massa och verkade allmänt pinknödig.
Inte speciellt mycket hjälp alltså.

Själv slet jag som en tok för att det skulle vara fint när matte kom hem.

Hon blev jätteglad!
Fast hon trodde att det kanske kunde vara så att det var husse som hade städat och jag som hade stått i hallen.

Jag protesterade mot påhoppet, men sen kan det ju vara så att jag kommer ihåg fel också.

Kommentarer
Postat av: Anton

Duktigt!

Själv har jag trimmat dammsugaren med nya filter och påse så du kan få komma hit och köra lite också.

2008-10-03 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0