Kriminell medvetandegrad

Matte läser en kurs.
I den kursen ska man ta reda på graden av kriminellt medvetande hos personer med diagnoser inom autismspektraområdet.

Hon utförde ett test på husse och MrM förut.
De fick höga poäng vilket tydligen visar att de är medvetna om att de är kriminella eller nåt.
Tyvärr sa testet inget om deras eventuella diagnoser.

När de hade testat klart talade jag om för MrM att jag inte ville ligga bakom ryggen på honom längre utan tänkte avancera till knäposition.
Han protesterade lite men jag är starkare och envisare.



Sen råkade jag släppa mig.
Då började det spekuleras i huruvida jag är medveten om mina kriminella handlingar eller inte.

Fnys!

Jag har bara två saker att säga.

1. Det är INTE (oavsett vad matte säger till mig och husse) kriminellt att släppa sig.
2. Jag är medveten om ALLT jag gör. Nog sagt om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0