Lådtricket rond 2

Matte har tröttnat på att jag vaknar jättetidigt och har börjat med något som jag tror är en strategi för att få mig att vara trött på morgonen.

Igår till exempel när matte och husse kom hem från bion de hade sett (Flight 666, bra för övrigt sa matte) så skulle de envisas med att släpa ut mig på promenad.
Sen när vi kom hem igen fick jag en stor portion kvällsmat och sen slocknade jag i mattes knä.

Jättemysigt var det!

Fast den kom jag på att det fanns en baktanke.
Det MÅSTE finnas en baktanke när jag får gå på kvällspromenad i vårkvällen, får stor kvällsmat OCH får somna i mattes knä FAST hon säger att jag sticks (ont förtal).

Det kan inte vara så att hon bara är snäll och gosig, nån baktanke måste finnas (genom sig själv känner man andra).
Men spontana gissning är att matte och husse har tröttnat på att jag vaknar före dem på morgonen.
Jag tror att de gärna vinner den tävlingen, "Vem vaknar först" alltså.
De är ganska dåliga förlorare också.
Så måste det vara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge inte upp! Om du lägger in ett extra sömnpass isället för en protestskitning varje dag så ska du nog orka kämpa dig upp innan fuskpellarna vaknar ändå. Trots att de försöker dopa dig. Heja heja!

2009-04-22 @ 20:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0