Krya på dig, gammelhusse!

Igår  vid lunchtid skrämde gammelhusse upp oss en aning genom att få åka plingplongtaxi till plåsterhuset.
Som tur var visade det sig att det inte var så himla illa som vi trodde först, men det var några klöv/nagelbitande timmar innan vi hade fått ordning på den informationen.

Matte och husse och den sverigeboende lillbrorsan åkte till Trällhottan och hälsade på gammelhusse.
Jag fick inte följa med.
Taskigt.

Ja, jag fattar att det är bilresa dit, men jag hade gärna åkt med iallafall och sagt hej till gammelhusse och gammlematte och kollat läget bland sladdar och monitorer.
Husse sa att gammelhusses TV-spel såg lite enformigt ut, enda gången det blev action var när gammelhusse skulle sätta sig upp och ena sladden lossnade, annars var det samma sak hela tiden.
Matte sa att just det TV-spelet skulle vara enformigt och att det var rätt så bra att det inte hände så mycket på skärmen.

Nu hoppas vi att gammelhusse snart blir frisk igen så jag också får hälsa på!

I går på förmiddagen var matte ute och sprang.
Hon har kommit på att hon ska springa ett lopp mitt i natten på lördag och då kan det vara bra att träna lite...
Efter springningen gjorde hon övning på köksgolvet.
Jag hjälpte till.



Efter att jag hade varit så duktig och hjälpt matte sa hon att det var dags för dusch.
Jag som inte ens var svettig!

Hade jag vetat innan att det skulle bli dusch efter hade jag ALDRIG tränat.

Kommentarer
Postat av: gammelmatte

Du är allt en sann motionär du Gullegrisen!:-)



kram

2009-08-17 @ 20:14:49
Postat av: Gudrun

Hälsa Gammelhusse från mig också att han kryar på sig.

2009-08-19 @ 13:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0