Kollobilder

I helgen var mattes yngsta bror här och hälsade på.
Honom gillar jag, men han bor i Norge så jag träffar honom inte så ofta.
Därför är det roligt när han kommer på besök.

Matte andra bror var också på besök, och det var också skoj även om han inte gav mig några muffinspapper.

Gammelmatte lämnade en skiva med bilder som hon hade tagit när jag var på kollo.
Jag tittade och drömde mig tillbaka.
Den som ändå fick vara på kollo och käka vinbär jämt...



Solar i gröngräset.



Solar med gammelmatte på altanen.



Solar med gammelhusse på andra altanen.



Solar bakom blomplanteringen (ser ni mig?).



Jag solar vid vinbärsbusken.



På sista bilden solar jag egentligen räv.
Jag la mig vid vinbären när gammelmatte höll på och grejjade i trädgården och när hon inte såg så sträckte jag på trynet och snodde lite bär från vinbärsbusken.
Hysteriskt bra plan!

Nästan lite smart som när jag klättrar obemärkt upp på bordet hemma och plockar ner popcorn eller godis utan att matte ser.
Fast matte påstår att jag syns när jag gör mina ninjamanövrar.
Jag tror hon ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0