bra och annat

Julfestens topp fem:

5. Folk som råkade tappa godis till mig (bland annat clementinskal - ny favvo!)

4. Folk som "råkade" tappa godis till mig (pepparkaksdeg!)

3. Alla söta barn som var här (jag fick leka med dem tills jag försökte knycka en av de större grabbarnas clementin. Då åkte jag ut ur köket)

2. Marsipangrisen jag fick (jag vet inte om tanken var att den var till mig, men det var ju en GRIS eller hur?)

1. Att folk (fröken Otur bland annat) förstod att när jag går fram till dem och lägger mig ner så betyder det att jag vill ha gos på magen. Bra trix som avslutade kvällen fint!


Julfestens inte så bra grejer:

Att Fröken L blev vinterkräksjuk och inte kunde komma hit :-(

Karatesparken jag fick på trynet (fast tjejen som gav den var väldigt söt)

Att den söta tjejen som gav mig karatesparken applåderade sig själv (fast det var nästan ännu sötare, så det kanske inte platsar på denna listan)

Kommentarer
Postat av: Osis

Vi kom ju bra överens när jag äntligen fattade att grisar INTE vill bli kliade bakom örat, utan hellre i ljumsken :) Tack för en grym fest!!

2009-12-21 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0