försäljningsknep?

Latte i julgransfoten var en himla bra idé av gammelmatte tycker jag!

Jag ska lobba för det hos både husse & matte och granförsäljarna.
Det tycker säkert katterna om också.

Husse har jullov på riktigt nu, så vi har en mysbrallor-dag i soffan framför massor av avsnitt av TV-serier på DVD.
Bra jullov!

Tyvärr får jag väl gå ut senare, men det är smällar man får ta så här i lovtider.

Imorgon åker vi till Dalsland (som inte är Sveriges minsta landskap utan det näst minsta, Öland är mindre) , det är snö där också vilket oroar mig en aning.
Gammelmatte & gammelhusse har dock lovat att det finns en skottad gång till min toalettplats vid komposten.
Matte morrar och säger att de skämmer bort mig men det struntar jag i.

Snöskyffeln är min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Feiner

Tackar för ett par års härlig läsning. Det är alltid kul att titta in på bloggen och jag skrattar ofta högt åt ert humoristiska skrivande kring er söta Rufus liv. Ni får ha en god jul och jag hoppas ni fortsätter blogga.

2009-12-23 @ 10:48:57
Postat av: Sweet Life Style

Tack så mkt :)

Nej de inte jag, hehe, har du ngt klipp på reklamen, skulle vilja se :D

God Jul! (:

2009-12-24 @ 00:15:56
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0