Tjejbesök

Häromdagen hade jag tjejbesök.
Två jättesöta brudar kom hem och gav mig nötter.

Tyvärr lyckades jag skrämma den lilla när hon överraskade mig i köket.
Men hon blev glad igen.
Gladast var hon när hon fick sitta på köksbänken (för dit når inte jag).



Syrran fick också sitta på köksbänken.

Där satt de och gav mig nötter.
Bra tjejer.

När de skulle gå till sin spårvagn fick matte idén att jag skulle följa dem ut.
Då blev jag lite purken.
Trodde hon att jag skulle gå ut tyst och snällt utan att protestera bara för att vi hade besök?

Det gjorde jag inte.

Jag protesterade en hel massa.
Sen kivades brudarna lite om vem som skulle hålla i mitt koppel.
Jag försökte förklara att man knappt behöver det där kopplet utan att vi brukar ha det mest för att det ser bättre ut.
Men det var ändå vikitgt att få hålla i kopplet.
Så jag gick en sväng till ån, gjorde det jag skulle och gick sedan hem igen.
I koppel.



Jag gillade tjejerna.
Den stora var tyst och snäll och gav mig nötter.
Den lilla var inte lika tyst men minst lika snäll och gav mig både nötter och bullpapper.
Matte sa att hon inte skulle ge mig fler bullpapper, men hon råkade tappa några stycken när matte inte såg.
Bra tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0