Hurra för X-box!

Jag och husse är hemma och spelar X-box.
Matte jobbar.

Helt OK arbetsfördelning tycker jag!

Nyåret var i vanlig ordning trivsamt och jag hade många kuliga raketer att kolla på.
GP-fyrverkeriet kunde vi tyvärr inte se, men vi hörde det väldigt bra.
Det lät som om det var fint tyckte jag.
Matte tyckte att det var tur att det var nyårsafton, annars hade nog folk trott att det var inbördeskrig.

Matte och husse kom hem ganska så tidigt det här nyåret.
Det resulterade i att de var vakna lite tidigare på nyårsdagen.
Bra för mig, då fick jag inte vänta så länge på frukosten.

Igår fick jag däremot sjunga en hel symfoni innan matte fattade grejjen och gick upp och matade mig.
Först försökte hon säga åt mig att jag skulle gå och lägga mig igen.
Det funkade inte så bra, för hon kraxade mest så jag fattade inte vad det var hon ville.
Sen försökte hon klappa på mig.
Då tyckte jag att om hon ändå hade masat sig ur sängen kunde hon likaväl masa sig ut i köket och ge mig frukost.
Så det gjorde hon.

Sen pusslade jag och matte hennes nya pussel.
Min uppgift var att inte äta upp bitarna som matte tappade på golvet.
Jag skötte mig så fint så, bildbevis kommer!

Andra bildbevis från julen kommer här:

Bildbevis på att den lilla röda katten KAN vara snäll:



Bildbevis på att husses mamma HADE hittat en Disneygran:



Bildbevis på att matte och husse fick hugga ner den ganska tjocka stammen till att passa den ganska pyttiga julgransfoten.



Bildbevis på att husses mammas gran INTE var nån Twiggy (säger matte, jag vet fortfarande inte vem Twiggy är):



Bildbevis på att jag kan böja mig nästan i 90° vinkel om bara det finns clementiner och gammelhusse i närheten:



Nu: Fall Out 3

Kommentarer
Postat av: Gammelmatte

townsend/twiggyfashionshoot.jpg" rel="nofollow">http://www.artist.co.uk/work/philiptownsend/twiggyfashionshoot.jpg här kan du se på Twiggy.Jag har inget emot hennealls egentligen men jag vill inte ha en gran som liknar henne.

kram

2009-01-05 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0