Tack Angela!

Angela har gjort en jättefin bild till mig!
Det tackar jag särskillt för och bugar och bockar allt vad jag orkar!
Den var superproffsig.

Nu ska jag bara lära matte hur man fixar in den på bloggen.
Matte är nämligen inte alls lika duktig på att göra proffsiga bilder.
Det är synd att sånt inte går i släkten, för både gammelhusse och Angela är ju så duktiga...

Nu är det dags för min mitt-på-förmiddagen-lur.
Den kommer strax efter efter-frukosten-luren och strax-före-lunch-luren.
Ifall nån undrade.

Idag fyller mattes kompis den långa killen år.
Grattis!
Han och hans fru (den korta tjejen) lyckades överhetta sin dammsugare i helgen.
DÅ har man dammsugit för mycket.
Tur att jag inte bor hos dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0