ordningen återställd

Nu är matte hemma igen efter sin cykelutflykt.
Hon sa att det hade gått bra och att hon var nöjd med sitt cyklande.

Redan där har hon ju fel, att sätta sig på en cykel och cykla i flera timmar genererar per automatik missnöjdhet. så jag förstår inte vad det är hon försöker förklara.

Husse och jag roade oss med STCC, Lego-Indiana Jones, storerbror F och storebror Fs söta tjej.
Fast jag skrämde nog den söta tjejen lite när jag försökte tala om att jag ville ha soffan för mig själv.
Ibland är språkförbristningar jobbiga.
Jag ville ju bara få vara med...

I morse tog matte bilen och for iväg till jobbet, husse och jag stannade kvar i soffan och myste.
Sen fick han jättebråttom helt plötsligt och ville inte alls stanna kvar med mig.
Det var lite knäckande.
Jag som hade spetsat in mig på en grabbdag till med lite film och x-box.
Och så bestämde han sig för att jobba.
Typiskt att han ska vara så himla regelbundig...

Som tur var bäddade han ner mig under filten och gav mig ett kex som plåster på såren.
Tur för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0