feminist?

Matte är lite dålig på att tvätta.

Inte så att hon tvättar för sällan.
Husse tycker iallafall att vi tvättar jämt.
Och eftersom de ofta kombinerar tvättandet med dammsugandet och duschandet av mig så håller jag fullständigt med husse i den frågan.

Hursomhelst så tvättade matte ensam häromdagen.

Då körde hon min vita sovfilt tillsammans med det vinröda sängöverkastet.
Igen!

Ja, för min (inte längre så) vita filt var ju första gången i tvätten med överkastet, men för nån vecka sedan blev en hel del handdukar rosa...

Husse bara suckade och undrade vad mer som hade fått sig en liten släng av röda hund...

Så nu har jag ingen vit sovfilt längre utan ett rosa täcke.
Matte kallar mig feminist men jag fattar noll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen det passar väl utmärkt för en sån söt liten kissemiss? =P

2009-05-18 @ 21:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0