Kallt bak & fram

Matte var ute och slavarde inatt.
med en massa småbrudar var hon och såg en ny film på bio.

Jag har hört att det finns popcorn på det däringa biot.
Och ändå får jag inte följa med.
Mattes kompis som brukar vara liten men som är stor just nu säger att jag skulle vara perfekt som städmaskin där.
Undrar om husse kan hjälpa mig skriva ett CV när han kommer hem från jobbet?

Jag har blivit utsläpad på promenad idag, fast inte i mörkret som tur var, eftersom matte sov så länge.
Trots ljuset fick jag ha min reflex på mig.
Det gör visserligen inte så mycket för den är rätt så frän.




Matte har en matchande!






Efter promenaden blev jag så trött att jag fick lägga mig.
Snållmatte och snålhusse har inte skaffat nåt nytt täcke till mig så jag fick lägga mig under böksäcken.
Den är lite kort...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0