lite sorgligt idag

Det gick sådär för Blåvitt igår.
Matte var heldeppig igår, men skulle muntra upp sig med pizza och en DVD.
Hon valde en film som gick mest i mörka toner och börjar, fortsätter och slutar sorgset.
Bra jobbat...

IFK kämpade i alla fall bra och vi gillar ju skräckfilmer i min familj (i alla fall jag och matte) så vad är väl bättre än en rysarfinal utan yttre påverkansmöjligheter?

AIK var bra och supportrarna höll sig någorlunda i skinnet på stan efteråt.
Vi hatar för övrigt huliganer i vår familj också, oavsett vilket lag de håller på.

Idag är det regnigt och mörkt. En perfekt stanna-inomhus-och-inte-göra-någon-nytta-alls-dag!
Fast jag kanske vid närmare eftertanke inte brukar göra så mycket nytta alls någon dag, oavsett väder.
Men det är skönt att få en anledning i alla fall.

Ikväll när matte ska plaska ska jag och husse aktivt inte göra någon nytta alls.
Så det så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0