missuppfattning

Bara så ni vet 1:

Avledande manöver "smita in i arabrummet - se söt ut - lägga huvudet på sned - och snabbt gömma sig under filtarna" fungerar ICKE för att få slippa morgonpromenaden.
Ut i regnet och blåsten skulle jag.

Bara så ni vet 2:

I går när jag skulle få mat fick jag inte det.
Jag troooor att matte ville att jag skulle backa och stanna kvar innan hon lät mig gå fram till matskålen.
Men jag var ju så hungrig att jag inte hade någon lust att stå still.

Ergo - jag försökte lösa det på annat sätt.
Jag gick på bakbenen för första gången på väldigt länge. De brukar vilja att jag krumbuktar mig för godis ibland.
Jag fick en puss och en kram av matte och applåder från husse och hans gudmor.
De fattade ju inget. Jag ville ju bara ha maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0