tårtbak

Husse har tagit på sig pingvinkostymen och gått på kalas.
Jag hjälper matte att baka tårtbottnar.



Det är lite synd att hon ska hålla på och blända mig med blixten och diverse andra lampor när hon fotar...

Jag misstänker för övrigt att jag inte kommer att få smaka på tårtan för hon sa att den var till hennes kollegor och även om jag hjälper matte att jobba med datorn så tror jag inte att jag räknas till dem.
Jag får övertala henne att ge mig salta kex istället. Det är nästan lika gott!

Kommentarer
Postat av: Karin

Din matte har skvallrat om vad som ska vara i tårtorna, jag kan lova att du gör ett nedköp om du accepterar kex istället för tårta..! Jag tycker för övrigt att hon kan baka så det blir lite rester till mig också ;)

2009-11-28 @ 20:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0