Heja Blåvitt

Igår satt matte i soffan och var skittråkig!
Jag ville gosa och sitta i knät men hon radade upp en hel massa argument som sa att jag inte fick det.

Jag var för tung (fnys), det blev för varmt (kan något bli för varmt), jag stacks (ska hon säga, hennes PERSONLIGHET sticks ju) och så hade hon datorn i knät.
Jag har väl klivit på datorer förr, det är inte speciellt svårt.

Det var visserligen lite svettigt igår.
Inte på grund av feber eller nåt utan för att Blåvittmatchen inte sändes på vanlig TV, datorernas live-uppdatering inte funkade och det var spääääännande.
Vi hårdbevakade text-TV jag och matte.
Husse följde våra reaktioner, ungefär som när storebror F ser på skräckis från andra rummet och tycker att våra ansiktsuttryck är tillräckligt obehagliga.
Ungefär så var det igår.

Som tur är räddade vår nya gud, Tobias Hysén, dagen och nu får vi vara nervösa på söndag också.
Det tackar vi för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0