tungt nu...

Jag fick duscha igår.
Och husse moppade golvet.
Och så TVINGADE matte och lillbrorsan mig att gå fint när vi var på promenad.

De sa att det kom cyklar som jag inte skulle vara i vägen för.
I vägen kan ni vara själva.

Sedan kom storebror F förbi och spelade TV-spel.
De har avancerat från att rädda världen till att rädda sig själva nu, han och husse.
Jag försökte flera gånger att få matte att komma till oss men hon envisades med att sitta i köket och knappa på datorn.
Sen tvättade matte min säck, så nu har jag ett digert jobb framför mig att få den att sluta lukta tvättmedel.
Tvättmedelslukt är såklart helt OK, men tänk dig om DIN snuttefilt helt plötsligt luktade konstigt!
Liiiiite svårt att sova då kanske va?

Imorse envisades husse dessutom att flaxa runt i svarta träningsbyxor som han VET att jag inte gillar.
Han kan väl köpa tights att träna i.
Ljusa tights.
Inte svarta flaxbyxor.

Alltid ska det vara så mycket uppförsbacke.

Kommentarer
Postat av: gammelmatte

Kom hit! Här finns äpplen och du kan springa "fritt" i trädgårn! Där är det inte så många cyklister.

kram

2009-09-09 @ 22:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0