bestämmargrisen

Det verkar bli lite pysslande den här veckan också.
Som tur är får jag vara med och greja lite.
När det grejades i vardagsrummet fick jag vara i köket en hel dag.
Inte skoj...

Nu får jag vara i vardagsrummet och ha åsikter om vilken sorts möbler som ska användas och när jag ska få sova i den nya soffan och sånt.

Matte säger att jag kanske inte har så stort inflytande men det säger jag att jag visst har.
Vi får väl se vem som har rätt i slutänden.

Hittills har jag ju fått rätt i ganska mycket!

Tyvärr fick jag fel i vilket blåvita lag som skulle vinna i lördags.
Mycket illa...
Fast Fru Z blev glad och det är alltid trevligt med glada släktingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0