det var en gång...

Matte har sorterat foton.
Halva påsken + denna helgen satt hon och sorterade ALLA foton vi hade på datorn, CD-skivor, externa diskar och annat krafs.

Det blir en del bilder på 10 år...
Det kommer inte bli lätt för varken matte eller hennes vänner att bli politiker eller kändisar på annat sätt med det här massiva bevismaterialet (numera i kronologiskt ordning och rättvänt).

Förutom att hon hittade alla gamla festivalbilder hittade hon också några av gammelhusses album från när jag precis hade flyttat in på Gibraltargatan (där vi bodde förut).







På den tiden var jag inte så stor.
Jag hade samma koppel (fast inte samma sele) då som nu.

När matte tryckte på "veva in-knappen" följde jag med...
Ytterst pinsamt.

Nu är det lite mer pondus på grisen!

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Nu har hon visat kort på dig när du var liten och oskyldig. Men kan hon inte lägga ut något fint på henne när hon var liten :)) Finns nog många fina, ser en bild framför mig när hon bla har stövlar, toppluva (som är uppvikt jättesnyggt) på sig...

2010-04-13 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0